Inbjudan, information

Årsmöte 2020

Onsdagen den 19 februari är det dags för Sveriges Hortonomförbunds årsmöte. Årsmötet är ett unikt tillfälle att få inblick i verksamheten och ger dig möjligheten att vara med och påverka. Under kvällen kommer vi att ta beslut i en rad viktiga frågor så missa inte chansen att göra just din röst hörd! I vanlig ordning bjuder vi på middag i samband med mötet.

För rösträtt på årsmötet krävs att du betalat medlemsavgiften för 2019. I övrigt är det fritt att delta, det enda du behöver göra är att anmäla dig. Vi värdesätter ditt deltagande, oavsett hur insatt du är i förbundets verksamhet. Som student är du särskilt välkommen!

Årets möte kommer bland annat innehålla en uppdatering från Fastighetsgruppen om förbundets stuga i Vitemölla. Då kommer vi äntligen få ta del av ritningen för det planerade renoveringsprojektet, vilken utformats tillsammans med en arkitekt under den gångna hösten. Har vi din mailadress så borde du redan fått ett mail med information och dagordning. Samtliga möteshandlingar mailas ut senast en vecka innan mötet till de som anmält sig.

TID
Onsdagen den 19 februari. Drop in från klockan 17.00, mötet börjar 17.30.

ANMÄLAN
Anmälan sker senast på fredag 14/2. Var vänlig och meddela allergi eller annan matpreferens i din anmälan. Du kan välja mellan att anmäla dig via mail eller Facebook:

Mail: kontakt@hortonom.se

Facebook: Skicka ett meddelande till vår Facebook-sida eller kommentera på en av våra poster om årsmötet.

PLATS
Mötet hålls i HIR Skånes lokaler på Borgeby Slottsväg 11.

TA SIG DIT UTAN BIL
Önskar man samåkning kan man meddela detta när man anmäler sig så kan vi försöka ordna det. Det finns också möjlighet att åka buss till mötet. Närmaste busshållplats heter: Borgeby Slottsvägen (Buss 126 från Lund och Buss 132 från Malmö).

Hoppas vi ses på årsmötet!

Med vänliga hälsningar,